سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - هفته بیست و چهارم

1391/4/19 14:04
نویسنده : مامی
563 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم الهی قربونت بشم که اینقدر به شکمم لگد می زنی تا به من بفهمونی که بزرگ شدی البته یک کمی هم شیطون چون هر وقت بابایی دست می ذاره روی شکمم تو اصلا هیچ کاری انجام نمی دی و ساکت می مونی و تا بابایی می ره شروع می کنی به به لگد زدن. من که می گم می خواهی شیطنت کنی ولی بابایی می گه که می خواهی اذیتت کنی ولی من می دونم تو اصلا اهل اذیت نیستی. راستی هفته پیش ما رفتیم مسافرت عروسی یکی از اقوام که خیلی خوش گذشت لی فکر کنم تو خیلی خسته شدی چون چند روزه که پاها و کمرک و دلم درد می کنه. دختر گلم مواظب خودت باش حسابی بزرگ شو دوست دارم تپلی تپلی باشی بعد بپری تو بغل مامان و بابا . حالا که به خدا نزدیکی برای من و بابایی هم دعا کن و از خدا بخواه به ما کمک کنه که یه خونه خوب بخریم. دوست دارم شکوفه عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)