سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - هفته بیست و هشتم

1391/5/22 14:27
نویسنده : مامی
579 بازدید
اشتراک گذاری

گل دختر مامی امروز دقیقا 7 ماهه شدی عسلم یعنی هفته بیست و هشتم. دیگه حسابی بزرگ شدی و من لحظه شماری می کنم که زودتر بیایی تو بغلم. عزیزم کلی برات خرید کردیم. چند هفته پیش با بابایی و خاله هات رفتیم یه صندلی غذای خوشگل برات خریدیم ست تخت و پارکت. منتظرم زودتر بیایی بشینی توش و غذاهای خوشمزه بخوری. هفته پیش هم با بابایی رفتیم یه صندلی برای توی ماشین و کلی لباس و عروسک خوشگل برات خریدیم. خاله حسنیه هم برای اتاقت یه لوستر قشنگ کیتی خریده. مامان جون هر وقت دلم می گیرع با تو حرف می زنم عزیزم مواظب خودت باش خوب خوب رشد کن تا صحیح و سالم بدنیا بیایی. بابابزرگ هفته پیش حالش خوب نبود بردیم بیمارستان الان یک کم بهتره خیلی براش دعا کن برای من هم دعا کن از خدا بخواه همیشه ما رو سلامت نگه داره تا در آرامش باشیم دختر خوبی باش تو بهترین چیزی هستی که خدا تو دنیا به من داده. خیلی دوست دارم عزیزم . جدیدا لگدهات خیلی محکم شده بعضی روزها 2 ساعت پشت سر هم ورجه وورجه می کنی الهی قربونت بشم این هفته باید آزمایش قند بدم ایشاالله که جفتمون سالم باشیم. 

خیلی منتظرتیم عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)