سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - هفته بیست و دوم

1391/4/5 13:50
نویسنده : مامی
557 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک گلم نی نی نازم حسابی درای بزرگ می شی. حسابی شکمم بزرگ شده و تقریبا همه می فهمن که تو توی شکمم هستی ناز نازیه مامان. غنچه قشنگم ماه پیش خیلی ماه سختی بود چون ما اسباب کشی داشتیم و خونمون رو عوض کردیم و اومدیم تو ساختمون مامانی و باباجی. من که خیلی اذیت شدم چون هم باید مواظب تو بودم و هم دلم می خواست کارهامو انجام بدم البته بیشتر کارها رو بابایی انجام داد خیلی خسته شد من که خیلی ممنونم. مامانی و باباجی و خاله ها هم خیلی کمک کردن بالخره اول تیر بود که کارها تموم شد و خونه مرتب بود. ببخشید که تو رو اذیت کردم از وقتی که اومدیم خونه جدید کم کم دارم مرتب می کنم. چند روز پیش که برای چکاپ رفتم دکتر گفت که همه چیز خیلی خوبه من و بابایی هم رفتیم برات یه تخت و پارک خیلی قشنگ خریدیم که رنگشم نارنجیه سریع آماده اش کردیم تا ببینیم چه شکلیه خیلی دلم می خواهد زودتر به دنیا بیایی و توش بخوابی انشاالله اتاقت که ورتب شد عکساشو می ذارم.  

می بوسمت مامی جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)