سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - هفته چهاردهم

1391/2/23 14:58
نویسنده : مامی
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه باغ زندگیم. نمی دونی هر روز که می گذره چقدر بیشتر دوستت دارم و لحظه شماری می کنم که زودتر بزرگ شی. امروز هفته چهاردهمت تموم شد. مامان جون این چند روزه هم خیلی منو اذیت کردی هم خیلی ترسوندی. پنج شنبه دوهفته پیش که از شدت سردرد و حال بد رفتم زیر سرم. همین هفته گذشته هم از چهارشنبه کم کم زیر شکمم درد گرفت. پنج شنبه خیلی اهمیت ندادم ولی شب که خوابیدم تو خواب دیدم یه ضربه به شکمم خورد و خیلی درد گرفت من هم از زور درد از خواب بیدار شدم. جمعه صبح دیگه طاقت نیاوردم و با بابایی رفتیم بیمارستان. اول دکتره معاینه ام کرد ولی نتونست صدای قلبتو بشنوه منم خیلی ترسیدم و استرس گرفتم بعد برام آزمایش و سونوگرای نوشت . وقتی رفتم سونو آقای دکتر گفت که حالت خوبه قلبت هم منظم می زنه اون موقع خیالم راحت شد. مامانی منو خیلی ترسوندی دیگه از این کارها نکن من می خواهم همیشه سالم باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)