سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات ماه اول

1391/9/19 12:24
نویسنده : مامی
1,067 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و دوست داشتنی من تو همه امید من و بابایی تو زندگی هستی از روزی که وارد زندگی ما شدی برکت و شادی تو خونه ما بیشتر شد عاشقانه دوستت داریم . حالا از اتفاقات اولین ماه زندگیت می نویسم خیلی دختر خوبی هستی روز 23 آبانماه اولین سری واکسنهاتو زدیم خدا رو شکر اصلا اذیت نشدی بهد هم برای آزمایش قربالگری رفتیم که اون هم شکر خدا خیلی خوب بود و مشکلی نداشتی فقط من وقتی داشتن از کف پات خون می گرفتن خیلی ناراحت شدم و گریه کردمناراحت. تو این یک ماه خیلی خوب شیر می خوری و مشکلی نیست فقط دل دردهات خیلی زیاده هم خودت خیلی ناراحت می شی هم ما شبها خوابت خوبه خیلی دختر آرومی هستی فقط اگه این کولیت و دل درد دست از سرت برداره دیگه مشکلی نیست. تو این یک ماه اصلا از خونه بیرون نبردمت آخه هوا سرد شده و دلم نمی خواد خدایی نکرده مشکلی برات پیش بیاد . راستی بند نافت هم تو 3 روزگیت افتاد. حالا چند تا از عکسهای ماه اول رو برات میذارم.                       مامان و بابا عاشقتن گل دخترم

قند عسلم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)