سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - روزهای پایانی انتظار

1391/8/18 15:12
نویسنده : مامی
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون عزیزم می دونم که تو هم مثل من داری لحظه شماری می کنی که این انتظار زودتر تموم بشه و همدیگر رو ببینیم . دیگه این روزهای آخر انتظار خیلی سخته. انگار نه انگار که 9 ماه انتظار کشیدیم ولی این چند روز انتهایی دیگه تحمل ندارم. همه منتظر اومدن گل دختر خوشگلم هستیم. بابایی هم روزشماری می کنه. مامان جوم طبق گفته دکترم 24ام باید بدنیا بیایی یعنی 6 روز دیگه ولی سونوگرافی گفته 21 ام من که دقیقا نمی دونم کی می ایی خودت می دونی؟ بعضی شبها که درد دارم فکر می کنم امشب دیگه به دنیا می آیی ولی هیچ اتفاقی نمی افته هر شب همه کارهامو می کنم خونه رو مرتب مب کنم ساک خودمو خودتو بستم و منتظرم که درد به سراغم بیاد آخه مامان ی من می خوام تورو طبیعی بدنیا بیارم مثل خودم که طبیعی بدنیا اومدم. عسل مامان این روزهای آخر حسابی مراقب خودت باش من هم تا جایی که می تونم پیاده روی می کنم که تو راحت به دنیا بیایی. 

مواظب خودت باش عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)