سوینسوین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

سوین، ستاره آسمون عشق مامان وبابا

خاطرات بارداری - هفته سی و چهارم

1391/7/4 14:37
نویسنده : مامی
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی عشق مامان عسل مامان قربون شکل ماهت بشم عزیزم. مادر جون پنج شنبه هفته پیش با بابایی و خاله سارا رفتیم سونوگرافی سه بعدی عکس قشنگتو دیدیم خیلی نازی شکر خدا خیلی هم سالم و سرحال بودی ولی همش خواب بودی اصلا هم بیدار نشدی فقط یک خمیازه کوچولو کشیدی و دوباره خوابیدی قربون دختر خوابالو برم من. بابایی و خاله سارا هم خیلی خوشحال شدن به نظر من که شکل خودمی ولی مهم اینه که سالم باشی. بعدازظهر هم با مامانی و خاله ها رفتیم کلی وسیله برات خریدیم. شنبه هم دکترمو عوض کردم رفتم پیش دکتر جدیدم آخه من می خوام ایشالله طبیعی زایمان کنم ولی دکتر قبلی فقط سزارین می کنه من هم دکترمو عوض کردم 2 هفته هم بهم استعلاجی داد تا استراحت کنم این هفته که رفتم اداره تا ببینم هفته دیگه چی می شه.

قربونت بشم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)